olixe

olixe

olixe

olixe

راهنمای پایانه های مسافربری مشهد مقدس

شهر مشهد با وجود بارگاه مطهر امام رضا (ع) همه ساله میزبان تعداد بسیاری از زائران و مشتاقان اهل بیت (علیهم السلام) است. زائران و مسافران اغلب به صورت زمینی و اتوبوسی به این شهر مسافرت می‌کنند.


راهنمای کامل سفر به مشهد

 


سفر 724 برای زائران امام هشتم، راهنمای پایانه (ترمینال) های مشهد را تهیه کرده تا با استفاده از این اطلاعات سفر زمینی و اتوبوسی راحت تری به مشهد داشته باشند.


پایانه مسافربری امام رضا (ع) مشهد  ادامه مطلب ...

پایانه های سفر شهر رشت

فرودگاه سردار جنگل رشت


فرودگاه سردار جنگل تنها فرودگاه استان گیلان می باشد که در سال ۱۳۴۸بنا و در ۷ کیلومتری جاده رشت به انزلی وحدود ۱۵ کیلومتری منطقه آزاد بندر انزلی واقع و مساحت کل فرودگاه ۲۲۰ هکتارو ارتفاع آن ۴۰ پا پایین تر از آبهای دریای آزاد می باشد و به سیستمهای کمک ناوبری دقیق وارتباطی با ۷ طرح تقرب مجهز میباشد.

  ادامه مطلب ...

اخذ اقامت ترکیه

590821217-1.jpg

 

قبل از شروع بحث بهتره کمی در مورد این مطلب صحبت کنیم که اصولا به چه دلیلی گرفتن اقامت ترکیه یا شهروندی ترکیه برای اتباع ایرانی جذابیت دارد؟

همسایگی این دو کشور ، موجب نزدیکی فرهنگها و اقلیم ها به یکدیگر شده است.  

ترکیه ششمین مقصد گردشگری جهان محسوب میشود اقتصاد این کشور روز بروز در حال رشد است و همچنین دانشگاههای این کشور از اعتبار بالایی برخوردار هستند.

 

ادامه مطلب ...

باربیکیو چیست ؟ انواع باربیکیو

sh-30.jpg


باربیکیو چیست ؟ به طور کلی باربیکیو ( BBQ ، Brbecue ، Barbeque یا Bar-B-Q ) از روش های پخت است که از قرار دارن مواد غذایی ( عمدتا گوشت بر روی حرارت یا آتش ) معمولا در فضای باز ایجاد می شود .

در روش باربیکیو از زغال ، چوب ، اجاق گاز برقی و گازی به عنوان منبع تامین حرارت استفاده می شود . 

ادامه مطلب ...

اجاره آپارتمان مبله در تهران

aparteman-22.jpg



اجاره آپارتمان مبله روزانه ،اجاره آپارتمان مبله در تهران با بهتریت قیمت امکانات رفاهی کامل با امنیت بالا، در سراسر تهران

اجاره آپارتمان و سوئیت های مبله با سالها تجربه در زمینه اجاره آپارتمان مبله در تهران با مبله غرب

اجاره آپارتمان مبله لوکس در تهران و شیک و مبله برای کوتاه مدت و یا بلند مدت ؛ اجاره آپارتمان مبله در هر نقطه از تهران که بخواهید . 

ادامه مطلب ...