olixe

olixe

olixe

olixe

نگهداری سالمند | پرستار سالمند | پرستار سالمند در منزل

وظایف پرستار سالمند در منزل

یک پرستار سالمند خوب باید علاوه بر دانش، تجربه کافی نیز داشته باشد تا کاملا به نیازهای شخص سالمند واقف گردد و بتواند در رفع آن‌ها کوشش کند. وظایف چنین پرستارانی معمولا بر طبق نیازهای سالمندان مختلف متغیر است اما به طور کلی وظایف یک پرستار سالمند در منزل به شرح زیر است:

  ادامه مطلب ...

بهترین ریمل حجم دهنده های لوکس را بشناسیم

بهترین ریمل  حجم دهنده های لوکس را بشناسیم

ریمل حجم دهنده و پرپشت کننده لورآل مدل ضربدر 5

ریمل لورآل مدل ضربدر 5، حجم و ضخامت مژه ها را تا 5 برابر افزایش می‌دهد و تأثیر شگفت‌انگیزی به چشم‌هایتان می‌بخشد، حتی بیشتر از زمانی که از مژه مصنوعی استفاده می‌کنید. به‌علاوه این ریمل غالباً شامل رنگ‌دانه، روغن، واکس و مواد نگه‌دارنده هست. ریمل‌های حجم دهنده دارای الیافی مصنوعی ابریشمی یا نایلونی هستند. این ریمل را می‌توان برای همه نوع مژه‌ای استفاده کرد. بعد از کشیدن ریمل بر روی مژه با تکان دادن آن به طرفین و سایش آن به مژه ها حجم بیشتری از ریمل به مژه می‌چسبد و می‌توان دوباره با کشیدن عادی ریمل بر روی مژه، آن‌ها را صاف و یکدست کرد، برس این ریمل به‌گونه‌ای طراحی‌شده که حتی با یک‌بار استفاده هم مژه ها را پرپشت می‌کند. ریمل کربن بلک حاوی سرامید بوده و پوسته‌پوسته نمی‌شود. بعد از استفاده از ریمل درب مخزن ریمل را محکم ببندید تا گردوخاک و باکتری وارد مخزن آن نشود چراکه؛ چشم یکی از مهم‌ترین اعضای بدن است و باید در آرایش و بهداشت آن بسیار دقت کرد. ریمل ضربدر 5 اورآل ساخت کشور فرانسه مخصوص حجم دادن مژه است که این حجم دادن تا 5 برابر بیشتر از ریمل‌های دیگر است که اکثراً می‌توان آن را تا 24 ساعت روی چشم بدون ریزش و سیاهی دور چشم استفاده کرد این محصول ضد حساسیت بوده و دارای تأییدیه چشم‌پزشکان است.

  ادامه مطلب ...

کارتریج لیزری چیست و چه کاربردی دارد؟

 

اگر بخواهیم تعریف دقیقی از کارتریج لیزری رنگی داشته باشیم ، باید بگوییم: ” کارتریج لیزری رنگی به کارتریج هایی گفته می شود که حاوی تونر یکی از چهار رنگ اصلی مورد نیاز هنگام چاپ یعنی زرد ، قرمز ، آبی و یا مشکی هستند .”

 

نکات مهم هنگام خرید کارتریج لیزری رنگی

حال که در حال انتخاب و جستجو جهت خرید یک کارتریج لیزری رنگی با قیمت و امکانات خوب و همچنین کیفیت مناسب هستید ، لازم است نکاتی را بدانید که در ادامه برای شما تشریح خواهیم کرد .

   ادامه مطلب ...