olixe

olixe

olixe

olixe

خرید بلیط اتوبوس و نکاتی که باید به آن توجه کنیم

خرید بلیط اتوبوس به صورت آنلاین هم اکنون از طریق وب سایت‌ پایانه که این خدمات را ارائه می‌کنند امکان پذیر است. این روش علاوه بر این که آسان و بی دردسر است بسیار لذت بخش نیز می‌باشد. به عنوان مثال تصور کنید طی چند روز آینده باید برای ماموریتی به سوی شهرستانی مشخص سفر کنید. در این میان چند گزینه وجود دارد که توجه به آن‌ها خالی از لطف نیست. 

ادامه مطلب ...

چگونه فطریه و کفاره خود را به دست نیازمندان واقعی برسانیم؟

پایان یافتن ماه مبارک رمضان برای بندگان متدینی که خالصانه و عاشقانه، در این ماه مبارک روزه گرفته‌اند، در بردارنده حس شادی و رضایت و سربلند بیرون آمدن از آزمون الهی و سر سفره میهمانی خداوند نشستن است.  
  ادامه مطلب ...

ملک شخصی یا پایانه مسافربری

شهردار ایذه گفت: به دنبال حل مشکلات پایانه مسافر بری ایذه هستیم و سعی می کنیم هرچه سریع تر اوضاع را بهبود ببخشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پایانه مسافربری که با عنوان ترمینال مسافربری هم شناخته می‌شود، فضایی برای سوار و پیاده کردن مسافران اتوبوس‌های شهری و بین شهری است که غالباً به شکل یک ساختمان بزرگ همراه با امکانات رفاهی طراحی می‌شود. شرکت‌های مسافربری دارای دفاتر فروش بلیط در پایانه‌ها هستند و مسافران از طریق سکوهای مشخص سوار یا پیاده می‌شوند.  ادامه مطلب ...

عملکرد اجرایی مغز


مغز انسان شامل مجموعه ای از توانایی های شناختی زیادی همچون حافظه، استدلال،  تمرکز، تصور، خلاقیت و شهود است. 

 هنگامی که هر کدام از آنها بهبود بخشیده می شود بقیه عملکرد ها نیز شامل تاثیر می شوند تاثیر گذار ترین این توانایی ها تمرکز نام دارد که دارای اهمیت زیادی می باشد زیرا به یک دلیل مهم، یک سر و گردن بالاتر از بقیه قرار دارد. اما تمرکز چیست که تا این حد می تواند زندگی انسان را تحت تاثیر خود قرار دهد. می توان اصلی ترین عضله مغر انسان را تمرکز دانست    ادامه مطلب ...

معرفی پایانه های مسافربری تهران

در تیرماه سال ۱۳۵۹، اولین پایانه مسافربری در تهران، با نام ترمینال خزانه (جنوب)، به طور رسمی آغاز به کار کرد و سال های بعد از آن به تدریج پایانه غرب و پس از آن پایانه ها شرق و بیهقی در تهران، تأسیس شده و هم زمان در دیگر شهرهای بزرگ کشور نیز، احداث پایانه های بین شهری آغاز شد. این گونه بود که ترمینال های مسافربری تبدیل به قسمتی مهم و جدایی ناپذیر از سیستم حمل و نقل خارج شهری کشور شدند.

  ادامه مطلب ...